VUOSIKOKOUS Pe 21.4.2017 Hyviä päätöksiä! Ja uusi pj !

Ensimmäinen päivitettyjen sääntöjen mukainen vuosikokous pidetään 21.4.2017 klo 12.00 GLS:n uusissa upeissa tuiloissa Urusvuorella. Käsittelemme kaikki vuosikokousasiat, hyväksytään tilinpäätös ja valitaan uudet toimihenkilöt. Tilinpäätös, toimintakertomus ja tulo/menoarvio seuraavalle kaudelle lähetetään yhteyshenkilöille ennen kokousta. Kokouksen aloitamme maukkaalla lounaalla. Kaikista jäsenyrityksistä joku mukaan!

Vuosikokouksessa 2017 tehtiin hyviä päätöksiä. Hallitukseen saatiin uutta verta kahden uuden jäsenen myötä, myös pj ja sihteeri vaihtuivat. Valtikka pysyy naisen käsissä ja yhdistyksen uudeksi puheenjohtajaksi valitiin Merja Pohjola GLS-Finlandista. Paljon onnea hänelle toimiin. Varapj:nä ja sihteerinä seuraavan vuoden toimii Olli Intonen V-S Kaukokiito Oy:stä. Muut hallituslaiset voit lukea otsakkeen Hallitus alta.  Olkaa aktiivisesti heihin yhteydessä, yhdessä saamme aikaan paljon.